Nowa maszyna

Nowa maszyna do regeneracji silników

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami naszej nowej maszyny do efektywnej regeneracji i obróbki mechanicznej silników. NEWEN-CONTOUR to nowoczesna maszyna CNC do obróbki gniazd i prowadnic zaworowych. W wyniku jej zastosowania otrzymujemy najwyższej jakości, dokładnie obrobione elementy.

Atuty maszyny:

  • brak karbowania
  • najwyższa jakość geometrii
  • dowolny kształt gniazda
  • duży zakres pracy 13-200mm (o gniazdo).

Technologia Fixed-Turning®, na której oparte są maszyny NEWEN, gwarantuje całkowitą dowolność realizowanych kształtów i profili, łącznie z profilem Venturiego. Takich efektów na pewno da się uzyskać przy wykorzystaniu innych dostępnych metod obróbki. Maszyna NEWEN zapewnia obróbkę wszystkich gniazd, również tych o zróżnicowanych kształtach i złożoności.

Fixed-Turning® – co jeszcze warto wiedzieć o regeneracji głowic i silników?

Przy regeneracji głowic silnikowych istotne jest, by technologia umożliwiała wykonywanie nawet delikatnych cięć, zgodnych z góry założonymi parametrami. Fixed-Turning® to gwarancja wzorcowej jakości. Aby głowica była szczelna, gniazdo musi być doskonale okrągłe (kolistość<3 mikrony). Równie istotne są: doskonała osiowość oraz idealne łuki i kąty. Wszystkie te parametry zapewniają silnikowi optymalną moc, wykraczającą poza standardowe parametry silników.  Fixed-Turning®  pozwala również uzyskać kąty gniazd tworzone z dokładnością co do jednej setnej stopnia oraz idealną szczelność między gniazdem a zaworem.

Technologia  Fixed-Turning® oparta jest na numerycznie sterowanych osiach przesuwanych przez śrubę z rolkami planetarnymi oraz najnowszej generacji serwo-silnikach. Metoda interpolacji odpowiedzialna za działanie tych narzędzi zapewnia precyzję co do tysięcznych milimetra. Częścią maszyny jest opatentowany system Pantograph ™, który pozwala podnosić i opuszczać głowicę maszyny i wrzeciono do poziomu obrabianego gniazda. Atutem tego systemu jest fakt, że precyzyjnie wyważony, a wspomagane pneumatycznie ruchy zapewniają maksymalne czucie podczas wprowadzania pilota centrującego do prowadnicy zaworowej. Pantograph ™ to również unikalne połączenie sztywności i wyjątkowej precyzji obróbki silnika spalinowego z pełną swobodą manewrowania głowicą.

EPOC-XL ™ – mechaniczna obróbka silników spalinowych

EPOC-XL ™ zapewnia obróbkę gniazd o średnicy o średnicy 13-200mm – czyli od najmniejszych, wielozaworowych głowic motocyklowych po potężne głowice Wartisila W40.  Z dużymi prędkościami obraca stelitowe gniazda zaworowe z płytkami CBN dla uzyskania nierównoległej geometrii, niemożliwej do osiągnięcia w innych systemach. Inne atuty urządzenia to m.in.

  • dowolne dostosowanie kątów gniazda zaworowego z dokładnością do jednej setnej stopnia
  • bezkonkurencyjna precyzja działania połączona z wszechstronnością i łatwością użycia
  • absolutna szczelność między gniazdem zaworowym a zaworem – za pierwszym razem bez docierania
  • kołowość w granicach 3 mikronów na każde 100mm (również gdy mamy do czynienia z wielkimi gniazdami zaworowymi o średnicy 200mm)
  • osiowość gwarantowana przez opatentowany system centrujący
  • absolutnie wyjątkowa szybkość działania: obróbka gniazda zaworowego o średnicy 170 mm trwa 1-3 minuty
  • stała prędkość i doskonała precyzja skrawania – co jest szczególnie istotne przy obróbce gniazd o dużej średnicy
  • konkurencyjna cena specjalistycznego centrum do obróbki silników spalinowych gwarantującego najkrótszy czas obróbki połączony z optymalną produktywnością: obróbka głowicy silnikowej trwa tutaj tylko kilka minut.

Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem dodatkowych informacji na temat obróbki i regeneracji głowic oraz obróbki mechanicznej silników spalinowych, zapraszamy do kontaktu.